Leering Hengelo lanceert Lintzagen-shop

0
134

Leering Hengelo introduceert de online Lintzagen-shop. Metaalbewerkend Nederland kan hier maatwerk lintzagen tegen scherpe netto tarieven aanvragen, maar ook advies inwinnen of offertes opvragen voor de Karmetal en Amada lintzaagmachines.

Jarenlange expertise en innovatie in combinatie met een scherp geprijsd A-merk Amada lintzagen heeft geleid tot het besluit deze shop te lanceren. André Gaalman, directeur van Leering Hengelo: “Het was tijd om de volgende stap te zetten in onze online benadering voor metaal-professionals. Wij zagen de online vraag toenemen, niet alleen naar de producten an sich maar ook naar maatwerk en inhoudelijke expertise voor specifieke situaties. Met Amada en Karmetal hebben wij hoge kwaliteit merken in huis die wij tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding kunnen aanbieden.”

Simpel bestelproces
Er is vooral veel aandacht besteed aan de eenvoud van de webshop. Het bestelproces is zo simpel mogelijk gemaakt. Binnen een paar tellen is de juiste hoogte en dikte, tandverhouding en het aantal tanden geselecteerd. Dit in combinatie met de juiste lengtematen leidt direct tot de juiste lintzaag. Deze eenvoud in combinatie met een eigen lasservice én een snelle levering is de sleutel tot het succes van Lintzagenservice.nl

Naast het rijke productaanbod van zagen en machines is de kennis een belangrijke succescomponent. Gaalman: “We investeren actief in het omzetten van onze jarenlange kennis in digitale artikelen. Zo delen we deze kennis met de vakman binnen de metaalbranche. De meeste websitebezoekers komen dan ook binnen doordat ze op internet op zoek zijn naar inhoudelijke antwoorden op hun vragen. We blijven dan ook ons best doen om onze kennis om te zetten in relevante artikelen. Zo willen we voor elk probleem de oplossing bieden.” 

Naast Lintzagenservice lanceerde Leering Hengelo vorig jaar reeds de Karel Clean webshop voor Industriële reiniging. De onlinestrategie zorgt volgens Gaalman voor meer en tevreden klanten in een veranderende online wereld binnen de B2B.

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER