Minimaal 10 keer per jaar krijgen de ruim 2.250 abonnees het laatste PlaatBewerkingsNieuws in hun mailbox. Extra PlaatBewerkingsNieuwsBrieven zullen verschijnen in aanloop naar vakbeurzen en overige metaalgerelateerde evenementen. Daarnaast zullen er in de vakantie-periodes, afhankelijk van de nieuwsfeiten, mogelijk extra PlaatBewerkingsNieuws Brieven gaan verschijnen.
De inhoud van de PlaatBewerkingsNieuwsBrief wordt gevormd door:
Het laatste (product)nieuws uit de plaat- en buis bewerkende metaalbranche aangevuld met:
Banners
Een digitale nieuwsbrief banner is een opvallende visuele advertentie, in de vorm van een afbeelding met tekst en een klikbare link. De banner trekt direct de aandacht van de lezer en verwijst naar een product, actie of website, met als doel herkenning, naamsbekendheid en verkeer naar uw website te genereren
Advertorials
Een advertorial in een digitale nieuwsbrief is een betaalde redactionele uiting die eruitziet als een gewoon artikel, maar in feite reclame maakt voor een product, dienst of bedrijf. Het is informatief van toon, sluit aan bij de interesses van de lezers en biedt tegelijkertijd subtiel promotionele inhoud met een duidelijke call-to-action.
PlaatBewerkingsNieuws – Powered by MetaalNieuws!
Meer informatie? Download hier de Mediakaart 2025
U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze Media-Adviseurs.