Iedere dinsdag en donderdag krijgen de ruim 8.400 abonnees het laatste MetaalNieuws in hun mailbox. Op jaarbasis verschijnen er dus minimaal 96 digitale MetaalNieuwsBrieven. Extra MetaalNieuwsBrieven zullen verschijnen in aanloop naar vakbeurzen en overige metaal gerelateerde evenementen. Daarnaast zullen er in de vakantie-periodes, afhankelijk van de nieuwsfeiten, mogelijk extra MetaalNieuwsBrieven gaan verschijnen.
De inhoud van de MetaalNieuwsBrief wordt gevormd door:
Het laatste nieuws uit de metaalbranche aangevuld met:
Banners:
Een digitale nieuwsbrief banner is een opvallende visuele advertentie, in de vorm van een afbeelding met tekst en een klikbare link. De banner trekt direct de aandacht van de lezer en verwijst naar een product, actie of website, met als doel herkenning, naamsbekendheid en verkeer naar uw website te genereren
Advertorials:
Een advertorial in een digitale nieuwsbrief is een betaalde redactionele uiting die eruitziet als een gewoon artikel, maar in feite reclame maakt voor een product, dienst of bedrijf. Het is informatief van toon, sluit aan bij de interesses van de lezers en biedt tegelijkertijd subtiel promotionele inhoud met een duidelijke call-to-action.
MetaalNieuws informeert, inspireert en verbindt al bijna 25 jaar de hele metaalbranche!
Meer informatie? Download hier de Mediakaart 2025
U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze Media-Adviseurs.