Cadmes in zee met SolidProfessor
Cadmes gaat samenwerken met SolidProfessor, specialist in online trainingsoplossingen voor ontwerp- en engineeringprofessionals. Tegelijkertijd lanceert Cadmes het vernieuwde Cadmes Service Plan, een uitgebreide serviceformule waarmee Solidworks-gebruikers meer rendement halen uit hun software-investering én hun digitale processen verder optimaliseren.
Met het nieuwe Service Plan en de samenwerking met SolidProfessor biedt Cadmes continu toegang tot actuele kennis, praktische trainingen en begeleiding op maat.
Service Plan
Het Cadmes Service Plan biedt een uitbreiding op het bestaande Solidworks-onderhoudscontract. Naast toegang tot software-updates en technische ondersteuning, ontvangen klanten aanvullende services die hen helpen sneller, slimmer en efficiënter te werken.
Twee varianten
Het Service Plan is beschikbaar in twee varianten: Essential en Elite. Een onderdeel van het nieuwe plan is de integratie van de leeromgeving van SolidProfessor. Hiermee krijgen gebruikers on-demand toegang tot hoogwaardige trainingen, tutorials en kennisbronnen die direct aansluiten op hun dagelijkse praktijk. Daarnaast biedt het Cadmes Service Plan toegang tot de Cadmes Academy, assessments, trainingsvouchers, expertsessies en korting op aanvullende diensten.
“Bij Cadmes geloven we dat echte vooruitgang in de maakindustrie ontstaat door kennis te delen en processen continu te verbeteren”, zegt Anoek Schellings, Managing Director Cadmes. “Met het nieuwe Service Plan en de samenwerking met SolidProfessor bieden we continu toegang tot actuele kennis, praktische trainingen en begeleiding op maat en helpen we onze klanten daardoor met het versnellen van hun digitale transformatie, als team te groeien en hun concurrentiepositie te versterken.” Het Cadmes Service Plan is per direct beschikbaar voor alle Solidworks-klanten van Cadmes.