Nieuw MEWA-klantenportaal met veel functionaliteiten

MEWA lanceert zijn vernieuwde klantenportaal als onderdeel van een digitaliseringsoffensief. Op my.mewa-service.nl kunnen klanten 24 uur per dag hun bestelgegevens bekijken, diensten beheren en nieuwe diensten aanvragen.

Het nieuwe klantenportaal ‘my.mewa-service.nl’ brengt praktische service en maximale transparantie.

Het klantenportaal biedt een gemoderniseerde gebruikersinterface en diverse nieuwe functionaliteiten.

Aanvulling op persoonlijke service

Het nieuwe portaal is voor iedereen die met MEWA samenwerkt een handige aanvulling op de persoonlijke service. Alle gebruikte producten en diensten- van poetsdoeken en werkkleding tot toilethygiëne, vuilopvangmatten en onderdelenreinigers – zijn in het nieuwe klantenportaal opgenomen. “Wie bijvoorbeeld gebruikmaakt van de dienst werkkleding, kan op het portaal terecht om bij personeelswissels snel en gemakkelijk nieuwe dragers aan te melden.

Of men wil een overzicht krijgen van lopende contracten, facturen opvragen of een reparatie aanvragen – dit alles kan via my.mewa-service.nl met slechts een paar klikken op elk moment van de dag of nacht. Dit stelt klanten gerust en zorgt voor maximale transparantie”, zegt Antoine Menheere, administratief directeur bij MEWA Nederland.

Serviceverzoeken

Alle gegevens worden duidelijk weergegeven, met filter- en sorteermogelijkheden voor facturen, een overzicht van actuele contractgegevens, opgeslagen stamgegevens, actuele aanvragen, klachten, enz. Serviceverzoeken, zoals wijzigingen in leveringshoeveelheden, kunnen digitaal aangemaakt en beheerd worden. De komende wisseldagen, waarop vuil textiel wordt opgehaald en schoon textiel wordt afgeleverd, kunnen worden opgevraagd, evenals de contactgegevens van het serviceteam en de ondertekende contracten, actuele producten en prijzen. Het systeem is ook mobiel en kan op alle eindapparaten worden gebruikt.

Het uitgebreide full-service-portaal werd recentelijk in Nederland gelanceerd. “Daarmee leggen we de basis voor verdere verbeteringen en nog meer klantvriendelijkheid”, zegt Antoine Menheere. “MEWA heeft altijd al ingezet op innovatie. Met de digitalisering en ons voortdurend onderzoek houden we de vinger aan de pols en blijven we gewapend voor de toekomst.”

Bedrijvengids

Ook interessant voor jou

Personeel en Opleiding

Mewa investeert in AI-gebaseerde lichaamsmeting

03-04 Door dit belang in Esenca verwerft Mewa een langetermijn-partner op het gebied van digitale…

Personeel en Opleiding

Gerecycled materiaal is basis van Mewa Peak werkkleding

31-03 Achter het zorgvuldige ontwerp van de modellen, de preciesheid van snitten, de verscheidenheid aan…

Toeleveren

Mewa versterkt klantenportaal voor verwerven kleding en poetsdoeken

07-02 Het productaanbod van Mewa richt zich op zelfgemaakte herbruikbare poetsdoeken, maar ook op werkkleding…

Toeleveren

Werkkleding moet vakbekwaamheid uitstralen

29-01 Dit blijkt uit een rondvraag van Mewa Textile-Service, waarbij aan geschoolde arbeiders de vraag…

Toeleveren

Nieuwe Mewa merkencatalogus beschikbaar

19-09 De Mewa merkencatalogus 2023/2024 bevat meer dan 10.000 artikelen in de categorieën ‘veiligheidsschoenen’, ‘werkhandschoenen’,…

Toeleveren

Mewa kiest resoluut voor herbruikbare verpakkingen

05-06 Het baanbrekende Mewa-textielservicesysteem – ontwikkeld in 1908 – is gebaseerd op het principe van…

Toeleveren

Gebruik bedrijfstextiel zonder het in te kopen

08-03 Delen – het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Tal…

Toeleveren

Mewa zet in op groene logistiek

19-12 In de CO2-balans van een onderneming spelen logistiek en transport een belangrijke rol. Daarom…

Metaalnieuws inBeeld

21/03/2024

TechniShow 2024 - The Final Review

16/03/2024

Sfeerimpressie dag 3 en 4 op de TechniShow 2024

16/03/2024

54U Media op de ESEF Maakindustrie 2024

16/03/2024

54U Media, de uitgever in de Metaal sprak op de TechniShow met Anco Euser van Widenhorn BV