Nieuw MEWA-klantenportaal met veel functionaliteiten

MEWA lanceert zijn vernieuwde klantenportaal als onderdeel van een digitaliseringsoffensief. Op my.mewa-service.nl kunnen klanten 24 uur per dag hun bestelgegevens bekijken, diensten beheren en nieuwe diensten aanvragen.

Het nieuwe klantenportaal ‘my.mewa-service.nl’ brengt praktische service en maximale transparantie.

Het klantenportaal biedt een gemoderniseerde gebruikersinterface en diverse nieuwe functionaliteiten.

Aanvulling op persoonlijke service

Het nieuwe portaal is voor iedereen die met MEWA samenwerkt een handige aanvulling op de persoonlijke service. Alle gebruikte producten en diensten- van poetsdoeken en werkkleding tot toilethygiëne, vuilopvangmatten en onderdelenreinigers – zijn in het nieuwe klantenportaal opgenomen. “Wie bijvoorbeeld gebruikmaakt van de dienst werkkleding, kan op het portaal terecht om bij personeelswissels snel en gemakkelijk nieuwe dragers aan te melden.

Of men wil een overzicht krijgen van lopende contracten, facturen opvragen of een reparatie aanvragen – dit alles kan via my.mewa-service.nl met slechts een paar klikken op elk moment van de dag of nacht. Dit stelt klanten gerust en zorgt voor maximale transparantie”, zegt Antoine Menheere, administratief directeur bij MEWA Nederland.

Serviceverzoeken

Alle gegevens worden duidelijk weergegeven, met filter- en sorteermogelijkheden voor facturen, een overzicht van actuele contractgegevens, opgeslagen stamgegevens, actuele aanvragen, klachten, enz. Serviceverzoeken, zoals wijzigingen in leveringshoeveelheden, kunnen digitaal aangemaakt en beheerd worden. De komende wisseldagen, waarop vuil textiel wordt opgehaald en schoon textiel wordt afgeleverd, kunnen worden opgevraagd, evenals de contactgegevens van het serviceteam en de ondertekende contracten, actuele producten en prijzen. Het systeem is ook mobiel en kan op alle eindapparaten worden gebruikt.

Het uitgebreide full-service-portaal werd recentelijk in Nederland gelanceerd. “Daarmee leggen we de basis voor verdere verbeteringen en nog meer klantvriendelijkheid”, zegt Antoine Menheere. “MEWA heeft altijd al ingezet op innovatie. Met de digitalisering en ons voortdurend onderzoek houden we de vinger aan de pols en blijven we gewapend voor de toekomst.”

Bedrijvengids

Ook interessant voor jou

Toeleveren

Mewa laat zijn merk opnieuw bloeien

05-09 De Mewa Groep heeft zich in de afgelopen jaren door zijn markt- en klantentoename…

Toeleveren

MEWA werkkleding: Veilig, duurzaam en milieuvriendelijk

16-05 Er worden uitsluitend hoogwaardige materialen gebruikt, die voldoen aan de eisen van de werkomgeving…

Toeleveren

Beschermende kleding moet veilig zijn én blijven

11-05 Bovendien moeten de wasprocessen een hoog hygiëneniveau waarborgen – een belangrijk detail, vooral tijdens…

Toeleveren

Climate Partner bevestigt geringere milieu-impact Mewatex poetsdoeken

02-02 Een en ander blijkt uit een rapport van Climate Partner, een adviesbureau gespecialiseerd in…

Toeleveren

Mewa Peak collectie is duurzaam en functioneel

03-11 De Peak-collectie dankt haar bijzondere functionaliteit aan de combinatie van verschillende materialen. De kledingstukken…

Toeleveren

Vrachtwagen op waterstof haalt en brengt MEWA poetsdoeken

26-05 MEWA engageert zich als Europese verstrekker van textieldiensten al 113 jaar voor hergebruik en…

Werkplaatstechniek

Slimme MEWA-poetsdoeksysteem zit midden in Industrie 4.0

03-05 Hij ontlast bedrijven al tijdens de omschakelingsfase, aangezien het slimme MEWA-poetsdoeksysteem ervoor zorgt dat…

Verbinden

Mewa lanceert nieuwe kledingcollectie voor lassers

26-02 Beschermende kleding blijft volgens Mewa nog al te vaak in de kast liggen, ondanks…

Metaalnieuws inBeeld

20/04/2022

Komt u ook naar de MIX Noordoost 2022

09/05/2022

Morris Solutions, Retrofit beste optie voor kantbank WIFO Anema

19/02/2021

Voorbeschouwing Thema Plaatbewerking 23-02-2021

05/11/2020

Vakopleiding Techniek kweekt enthousiasme voor modern CNC verspanen

X