Eurol lanceert nieuw digitaal platform

Eurol lanceert een digitaal platform bestaande uit een nieuwe website, E-Commerce omgeving, Product Informatie Management systeem en Brand Portal.

Met het nieuwe integrale platform zet Eurol een grote stap in het aanbieden van een brede digitale klantondersteuning.

Met dit nieuwe integrale platform zet de Nederlandse smeermiddelenproducent een grote stap in het aanbieden van een brede digitale klantondersteuning.

Gebruiksvriendelijke ervaring

Door de commercial en Specialty producten samen te brengen op één geïntegreerd platform via de website eurol.com, biedt Eurol een naadloze, complete en gebruiksvriendelijke ervaring. Klanten hebben directe toegang tot het uitgebreide productassortiment, snel te vinden en te bestellen op één centrale plek.

One-stop-shop

Dennis Marsman, Marketing Manager bij Eurol licht toe: “De beweging naar een geïntegreerd platform is een logische stap, aangezien steeds meer klanten een uitgebreid scala aan producten afnemen, inclusief onze Eurol Specialty lijn. We bieden een digitale ‘one-stop-shop’ aan, compleet met ondersteunende tools zoals productadviseurs, praktijkcases en informatieve artikelen. Deze hulpmiddelen stellen gebruikers in staat om snel en gemakkelijk de beste productkeuze te maken. Daarnaast maakt onze geïntegreerde E-Commerce omgeving het voor gebruikers eenvoudiger om online te bestellen via hun eigen omgeving. We hebben aandachtig geluisterd naar de wensen van onze klanten en diverse handige features toegevoegd die gebruikers zullen waarderen.”

Productinformatie

Een andere nieuwe toevoeging is het Product Informatie Management (PIM) systeem, dat fungeert als een centrale databank met zowel commerciële als technische productinformatie. Dennis Marsman voegt hieraan toe: “Klanten kunnen bijvoorbeeld onze digitale catalogus of webshop koppelen aan dit PIM-systeem, en hebben zo altijd en overal toegang tot up-to-date productinformatie. Dit zorgt voor wereldwijde efficiëntie, betrouwbaarheid, consistentie, snelheid en meer zakelijke mogelijkheden voor onze klanten. Kortom, ons nieuwe digitale platform is een belangrijke steunpilaar voor verdere groei en een hogere rendement.”

 

Bedrijvengids

Ook interessant voor jou

Toeleveren

Telko breidt smeermiddelenactiviteiten uit door overname van Optimol Lubrication

03-04 Deze acquisitie stelt Telko in staat om nieuwe markten te betreden en biedt een…

Toeleveren

Wijziging in management Rhenus Lub

19-02 De vorige directeur, Meinhard Kiehl, gaat met pensioen na meer dan 30 succesvolle jaren…

Toeleveren

Smeermiddel voor elektrische zware machines

20-11 Deze innovatie combineert volgens de Nederlandse smeermiddelenproducent efficiëntie, duurzaamheid en smeerprestaties. Bescherming Het Eurol…

Verspanen

VAN MIERLO bestaat 60 jaar!

07-11 De organisatie wordt geleid door Mireille van Mierlo. Zij is de tweede generatie nadat…

MetaalNieuws Extra IM

Het belang van industriële smeermiddelen

06-11 In dit artikel bespreken we het belang van het kiezen en gebruiken van de…

Toeleveren

Slijp- en snijolie rhenus EU 12-O is goed én zuinig

12-07 Het smeermiddel heeft zijn prestaties nu al bewezen in een praktijktest bij een van…

Verspanen

Gecertificeerd voor ASML Grade 2 molecular cleanliness

05-04 De Bechem Avantin 400 serie is vrij van boorzuur en formaldehyde en mengbaar met…

Verspanen

Koelsmeermiddel voor ASML Grade 2

27-03 De Bechem Avantin 400 serie is vrij van boorzuur en formaldehyde en mengbaar met…

Metaalnieuws inBeeld

21/03/2024

TechniShow 2024 - The Final Review

16/03/2024

Sfeerimpressie dag 3 en 4 op de TechniShow 2024

16/03/2024

54U Media op de ESEF Maakindustrie 2024

16/03/2024

54U Media, de uitgever in de Metaal sprak op de TechniShow met Anco Euser van Widenhorn BV