Geïsoleerd laadhuis zonder frame

Assa Abloy Entrance Systems, de totaalleverancier van innovatieve, duurzame toegangsoplossingen, brengt een geïsoleerd laadhuis zonder frame op de markt. Het laadhuis, de LH6180IL, is gemaakt van robuuste, geïsoleerde panelen van 40 mm dik en is daardoor bestand tegen zware weersomstandigheden. Het laadhuis is speciaal ontwikkeld om een minimale uitvaltijd te garanderen en helpt gebruikers daardoor kosten beter te beheersen.

Het uitpakken en installeren van de LH6180IL gebeurt snel en eenvoudig, dankzij het paneelontwerp. Het laadhuis is te installeren binnen 4 uur tijd. Omdat er geen aanpassingen nodig zijn aan de bestaande structuur van een gebouw en er geen kraan of heftruck nodig is om het laadhuis in elkaar te zetten, is de installatie daarnaast veilig.
Het laadhuis is geschikt voor laadperrons die regelmatig te maken krijgen met zware weersomstandigheden. Zo is het ontworpen om een hoge sneeuwbelasting aan te kunnen, en biedt het bescherming tegen regen en wind. Daarmee zijn medewerkers tijdens alle laad- en losactiviteiten beschermd tegen de elementen. Dankzij de volledig gladde binnenkant is het laadhuis bovendien eenvoudig schoon te maken en voldoet het aan alle hygiënestandaarden. Het frameloze ontwerp en de afwezigheid van uitstekende onderdelen zorgen er daarnaast voor dat er geen vogels of andere ongewenste gasten in kunnen slapen of nestelen – voor meer hygiëne en schoonmaakgemak.

Met zijn 40 mm dikke geïsoleerde panelen is de Assa Abloy LH6180IL geschikt voor branches waarin controle van temperatuur en binnenklimaat een belangrijke rol spelen, zoals de voedselproductie- of distributiesector. Bovendien zijn de panelen verkrijgbaar in uiteenlopende kleuren. Daardoor kunnen bedrijven kiezen voor een laadhuis dat aansluit bij de rest van hun gebouw.

Bedrijvengids

Ook interessant voor jou

Transport en Logistiek

Multifunctionele truck met kraan voor Jan van Dam

30-11 “Deze truck kan ook gebruikt worden als hoogwerker”, zegt Stef van Dam. “Daarnaast is…

MetaalNieuws Extra IM

Hoe kun je zware lasten vervoeren op de werkplek?

16-06 Items kunnen bovendien vallen of beschadigd worden als ze onjuist worden behandeld. Het is…

Transport en Logistiek

Trumpf en Jungheinrich partners in intralogistiek

11-01 Trumpf en Jungheinrich gaan nauw samenwerken op het gebied van intralogistieke oplossingen in de…

Toeleveren

Nieuwe vrachtwagen geeft Hop Machines meer mogelijkheden

30-11 Hop Machines in Wilbertoord heeft een nieuwe Scania vrachtwagencombinatie (730 pk) aangeschaft. Hierdoor kan…

Transport en Logistiek

Dashcams op 35 voertuigen Jan van Dam

08-06 35 Voertuigen van het wagenpark van Jan van Dam Machine Transport uit Oudewater worden…

Bedrijf en Economie

Snel herstel Chinese logistieke ketens

08-04 Twee derde van de Chinese fabrikanten, (r)etailers en logistieke dienstverleners zijn al op 80…

Automatisering

Jack, Tom en John brengen de orders geautomatiseerd door de fabriek

10-03 Kumatech-directeur Willem Kuunders is er nog altijd van overtuigd dat volledige automatisering van het…

Transport en Logistiek

Jungheinrich’s nieuwste heftruck met geïntegreerde lithium-ion accu is game changer

03-02 Jungheinrich presenteert zijn nieuwste elektrische heftruck met geïntegreerde lithium-ion accu: de EFG P30i. De…

Metaalnieuws inBeeld

15/06/2021

Morris Solutions, Retrofit beste optie voor kantbank WIFO Anema

19/02/2021

Voorbeschouwing Thema Plaatbewerking 23-02-2021

05/11/2020

Vakopleiding Techniek kweekt enthousiasme voor modern CNC verspanen

21/10/2020

Enorme productiviteits verbeteringen met Magistor duikfrees

X