Mewa versterkt klantenportaal voor verwerven kleding en poetsdoeken

Mewa heeft haar serviceportaal extra functies gegeven. Het is nu beschikbaar op nagenoeg alle Europese locaties van Mewa, inclusief Nederland.

De kosten voor het verwerven van bedrijfstextiel bewaken: textielservice zorgt voor kostentransparantie.

Het productaanbod van Mewa richt zich op zelfgemaakte herbruikbare poetsdoeken, maar ook op werkkleding en beschermende kleding voor de industrie, werkplaatsen en vaklui. In opdracht van klanten zorgt Mewa voor het aanschaffen en het verzorgen van dit bedrijfstextiel, inclusief ophaal- en bezorgdiensten.

Minder administratieve werklast

Door deze taken over te nemen vermindert Mewa de werkdruk bij bedrijven en ondernemingen die zo van tijdrovend, organisatorisch werk ontlast worden. Met zijn digitale serviceaanbod minimaliseert Mewa ook de administratieve werklast voor klanten – vanaf nu in heel Europa.

Alle kosten in een oogopslag

Hoe meer medewerkers een bedrijf heeft, hoe uitgebreider de bestelling wordt, en hoe meer tijd het kost om ervoor te zorgen dat iedereen de juiste werk- en beroepskleding draagt of het aantal poetsdoeken voorradig heeft. Wat als je dit 24/7 zou kunnen beheren met slechts een paar klikken op je pc of smartphone. “Dankzij het ‘MyMewa’-klantenportaal kunnen ordergegevens op elk moment bekeken, gecontroleerd en gewijzigd worden”, legt Gerton Ruitenbeek, directeur Mewa Textiel Service, uit. “Hierdoor kun je op elk moment je voorraad aanpassen aan de actuele personeelsbehoefte en is er nooit werkkleding te veel maar ook nooit te weinig.”

Met het Mewa-klantenportaal kan men snel bestelvoorraden aanpassen. Zo kunnen onnodige uitgaven worden vermeden.

Met het Mewa-klantenportaal kan men snel bestelvoorraden aanpassen. Zo kunnen onnodige uitgaven worden vermeden.

Hetzelfde geldt ook voor de levering van poetsdoeken: klanten kunnen hun bestelling onmiddellijk verhogen of verlagen. Met enkele klikken kun je je actuele verbruik aanpassen naar behoefte. Bij de volgende levering wordt daar meteen rekening mee gehouden.

Met het duidelijke en gebruiksvriendelijke serviceplatform kunnen overdrachtsfouten worden vermeden – bijvoorbeeld als de klant een wijziging in de personeelsbezetting, een noodzakelijke reparatie of een andere behoefte aan doeken en matten wil melden. Het resultaat: de klant bespaart tijd en doet geen onnodige uitgaven meer.

Extra functies

Het serviceportaal kreeg begin dit jaar extra functies en is beschikbaar op nagenoeg alle Europese locaties van Mewa. Met het klantenportaal kunnen de maandelijkse kosten van afzonderlijke producten, openstaande en betaalde facturen en contracthoeveelheden op elk gewenst moment worden geconsulteerd en kan de bestelfrequentie snel en dus kostenefficiënt worden gewijzigd. Voor elke medewerker wordt de textieluitrusting op naam geregistreerd, waardoor het heel eenvoudig is om de grootte en leveringshoeveelheid aan te passen aan het aantal medewerkers. Als een individueel kledingstuk hersteld moet worden, kan men gebruik maken van de online tool waarbij men in enkele stappen kan aangeven welke delen beschadigd zijn. De tool is eenvoudig te gebruiken en vermindert administratief werk voor de klant.

 

 

Bedrijvengids

Ook interessant voor jou

Toeleveren

Mewa legt accent op duurzaamheid bij innovaties voor werkveiligheid

09-10 Bij de samenstelling van het aanbod werd vooral het aspect duurzaamheid gehanteerd als selectiecriterium.…

Personeel en Opleiding

Van stadion naar fabrieksvloer: de invloed van sportkleding op werk-kleding

26-08 Wat we op onze huid dragen tijdens trainingen en wedstrijden is al decennia onderhevig…

Toeleveren

Textieldienstverlener Mewa focust op duurzame processen

17-06 Het herbruikbare concept van textieldienstverlener Mewa sluit perfect aan bij deze megatrend: Mewa biedt…

Toeleveren

Moderne PBM’s: meer veiligheid, comfort en draagplezier

13-05 Persoonlijke beschermingsmiddelen worden niet altijd consequent gebruikt. De redenen? Tijdsdruk, gemakzucht, onvoldoende risicobesef, ……

Personeel en Opleiding

Mewa investeert in AI-gebaseerde lichaamsmeting

03-04 Door dit belang in Esenca verwerft Mewa een langetermijn-partner op het gebied van digitale…

Personeel en Opleiding

Gerecycled materiaal is basis van Mewa Peak werkkleding

31-03 Achter het zorgvuldige ontwerp van de modellen, de preciesheid van snitten, de verscheidenheid aan…

Toeleveren

Werkkleding moet vakbekwaamheid uitstralen

29-01 Dit blijkt uit een rondvraag van Mewa Textile-Service, waarbij aan geschoolde arbeiders de vraag…

Toeleveren

Nieuwe Mewa merkencatalogus beschikbaar

19-09 De Mewa merkencatalogus 2023/2024 bevat meer dan 10.000 artikelen in de categorieën ‘veiligheidsschoenen’, ‘werkhandschoenen’,…

Metaalnieuws inBeeld

21/03/2024

TechniShow 2024 - The Final Review

16/03/2024

Sfeerimpressie dag 3 en 4 op de TechniShow 2024

16/03/2024

54U Media op de ESEF Maakindustrie 2024

16/03/2024

54U Media, de uitgever in de Metaal sprak op de TechniShow met Anco Euser van Widenhorn BV