5-Stappenplan Voortman voor steel service centers

Voortman Steel Machinery heeft een 5-stappenplan ontwikkeld voor de doelgroep steel service centers. Veel van deze kleine en middelgrote ondernemingen hebben hun werkprocessen volgens de Rijssense producent niet efficiënt genoeg ingericht, waardoor ze niet het maximale uit hun klant halen.

In vijf stappen maakt Voortman duidelijk hoe ondernemers meer uit hun business kunnen halen door de workflow te optimaliseren en het aantal logistieke handelingen te verminderen.

Aan de hand van het 5-stappenplan overtuigt Voortman de steel service centers ervan dat ze meer voor hun klanten kunnen betekenen dan nu het geval is. Het stappenplan draait om toegevoegde waarde.

Potentiële klanten in de doelgroep worden erop geattendeerd dat ze meer waarde kunnen toevoegen aan hun bestaande klanten als ze zich ontwikkelen tot een one-stop-shop. Bij veel steel service centers is het productieproces nog niet ingericht op het in één keer verwerken van een order, laat staan van meerdere orders tegelijk. “Ook zijn veel steel service centers kostbare tijd kwijt met inefficiënt ingerichte workflows en onnodige logistieke handelingen”, aldus Voortman Steel Machinery.

Meer rendement

In vijf stappen wordt duidelijk hoe ondernemers meer uit hun business kunnen halen door de workflow te optimaliseren en het aantal logistieke handelingen te verminderen. Resultaat: Meer inzicht in productieprocessen en meer flexibiliteit in planning en productie. Hierdoor kan sneller en flexibeler op de klantbehoefte worden ingespeeld en meer rendement uit werkprocessen worden gehaald. “De kans is groot dat klanten terugkomen voor opdrachten waarvoor ze voorheen naar de concurrentie gingen. Continuïteit verzekerd dus.”

Het 5-stappenplan wordt ondersteund met verhalen over klanten van Voortman en enkele video’s waarin Wijnhold Pruis, Voortman expert Nederland en België, ondernemers door de vijf stappen loodst. Zowel de videoversie als de leesversie van het 5-stappenplan is online aan te vragen. Als de omstandigheden het toelaten, kunnen (potentiële) klanten in het Voortman Experience Center terecht om het resultaat van het 5-stappenplan in de praktijk te toetsen. Ook kan een live remote demo worden aangevraagd. Via een onlineverbinding met het Experience Center in Rijssen laat Voortman realtime zien tot welk eindresultaat een geoptimaliseerd productieproces kan leiden.

Bedrijvengids

Ook interessant voor jou

Plaatbewerking

Blechexpo groeit in alle opzichten

28-10 Meer exposanten, een grotere beursvloer en veel meer internationale deelname. De vakbeurzen Blechexpo en…

Plaatbewerking

Vakmensen blijven cruciaal in tijden van data

27-05 De transformatie naar Industrie 4.0 brengt veel kansen met zich mee. Toch zijn er…

Plaatbewerking

Technologiedagen Twente verbreedt gezichtsveld

27-02 Op 15 en 16 mei wordt in het Voortman Experience Center in Rijssen de…

Metaalnieuws inBeeld

15/06/2021

Morris Solutions, Retrofit beste optie voor kantbank WIFO Anema

19/02/2021

Voorbeschouwing Thema Plaatbewerking 23-02-2021

05/11/2020

Vakopleiding Techniek kweekt enthousiasme voor modern CNC verspanen

21/10/2020

Enorme productiviteits verbeteringen met Magistor duikfrees

X